Paulien Ulbrich


Eigenaar - Al 18 jaar zit ik in dit vak, het selecteren van mensen voor kwalitatief onderzoek is helemaal aan mij toevertrouwd. Het blijft iedere keer weer een uitdaging mensen te vinden voor de onderzoeken die wij binnen krijgen. Kwaliteit staat voorop maar het is ook belangrijk dat mensen het leuk vinden om mee te doen. Ook al zie ik de mensen niet fysiek, ik heb daadwerkelijk contact met mensen en dat is mijn grootste drive om dit werk te doen.

Evelyn Peelen


Eigenaar - In 2000 begon ik als B2B Call-center medewerker bij Van Hellemond & Co. Wat begon als een bijbaan groeide uit tot een partnership in 2009. Na ruim 13 jaar gewerkt te hebben in de kwalitatieve marktonderzoek branche besloot ik het roer om te gooien. Ik nam een jaar de tijd voor mijzelf, maar toch miste ik mijn oude vak. Het contact met de klanten, de trends en ontwikkelingen die je ziet in de markt en met name het contact met mensen. Ik hou ervan te luisteren wat mensen boeit en waarom ze zich gedragen zoals ze zich gedragen. Paulien ken ik al ruim 10 jaar uit het vak en wij delen deze passie.


Sanne


Projectmanager - Voor mij gaat het als projectmanager over je inleven. Enerzijds in de mensen die ik uitnodig voor een onderzoek, anderzijds in de klant: Wat willen ze weten, naar welke specifieke informatie zijn ze nou echt op zoek, en hoe kan ik hen daarin het beste voorzien? Daar haal ik plezier uit.

Jolieke


Projectmanager - Waarom kies je, koop je, doe je of zeg je iets? Vanuit mijn achtergrond in marketingcommunicatie begrijp ik precies wat onze opdrachtgevers zoeken. De uitdaging is die mensen te vinden waar een klik mee is, die ergens graag over vertellen. Het werk is hetzelfde, maar eigenlijk is elk project en elke groep net even anders. Het is steeds een andere puzzel en ik vind het heerlijk om die op te lossen.


Olaf


Projectmanager - Marktonderzoek werkt aan de toekomst, maar zoekt dezelfde connectie met consumenten, met specialisten in hun vakgebied. Wat werkt er nu en hoe kan het beter? Daarom vind ik dit werk leuk, de juiste connectie vinden voor onderzoek van de toekomst.