Wie wij zijn

 

Onze opdrachtgevers helpen begrijpen wat een doelgroep echt beweegt. Daar ligt onze basis en vanuit daar selecteren wij onze respondenten.

De ‘Bee’ in Bee Keen is heel bewust gekozen. In de wereld van het kwalitatief marktonderzoek heeft de respondent eenzelfde functie als een bij. Met hun meningen dragen de respondenten bij aan de onderzoeken, waardoor inzichten verkregen worden en verbeteringen doorgevoerd. Hierna gaan ze terug naar het netwerk van Bee Keen, om na een tijd weer een ander onderzoek te “bestuiven”.

Wij zijn altijd op zoek naar zowel het verhaal van onze klanten als van onze respondenten. Wanneer deze verhalen samenkomen ontstaat er ‘keenness’. Die samenwerkingen staan voor de kwaliteit van Bee Keen.

 

Onze waarden

Iets terugdoen

Bij Bee Keen staat de mening van de maatschappij centraal. Wij vinden het dan ook logisch dat wij met ons bedrijf iets terug geven aan de samenleving. We dragen bij aan duurzame, sociale en lokale initiatieven en hopen zo een positieve impact op onze omgeving te maken.

Genuine initiatieven

Bedrijven met een duurzame inslag geven ons enorm veel inspiratie. Dit gevoel willen wij weer doorgeven aan onze klanten en respondenten.

Zo gaven wij al onze klanten een Dopper en ondersteunen wij diverse sociale en duurzame initiatieven zoals Stichting de Boshalte, Rockbook, MUD jeans, lunchen we vegetarisch en hebben we natuurlijk onze eigen bijenkasten.

 

Team

  • Bij ons werken? Bekijk hier onze vacature
  • 6
  • Eigenares
  • Eigenares
  • Junior Projectmanager
  • Junior Projectmanager
  • 12
  • 13
  • Senior Projectmanager
  • 15
  • 16
  • 17
  • Bij ons werken? Bekijk hier onze vacature

 

 

Bee Keen ontstond in 2015, toen Paulien Ulbrich en Evelyn Peelen hun krachten bundelden. Zij werkten toen al een aantal jaar samen om gezamenlijk uitdagende wervingen tot een goed einde te brengen. Paulien als eigenaar van Juggle Be Selecties en Evelyn als directeur van het voormalig selectiebureau van Hellemond & Co.

Met allebei dus flink wat jaren ervaring op zak, een gedeelde liefde voor het vak en dezelfde idealen, ontstond Bee Keen.

Inmiddels is Bee Keen gegroeid tot een volwaardig werving en selectiebureau. Het netwerk van respondenten is meer dan verdubbeld sinds de start in 2015, maar ook het team heeft een grote ontwikkeling doorgemaakt. De projectmanagers delen de passie voor het contact met de respondenten, het achterhalen van trends in de markt en het afwisselende werk. Bij Bee Keen is iedereen echt geïnteresseerd in mensen en dat wordt gevoeld aan de andere kant van de lijn.

Zou jij bij ons willen werken? Bekijk dan onze vacature op LinkedIn.